پروتز آلت تناسلی مالیبل 100 ZSI

دم توانایی در ایجاد نعوظ و حفظ آن برای انجام یک مقاربت موفق را ناتوانی جنسی گویند که در آن آلت تناسلی مرد قادر نیست به وضعیت نعوظ برسد و یا به طور کافی در آن حالت باقی بماند میلیونها زوج در دنیا از این مشکل رنج می برند، این اختلال اغلب تاثیر عمیقی بر روابط زناشویی، کیفیت زندگی و اعتماد به نفس کلی شخص می گذارد.
روش های مختلف درمانی برای اختلال نعوظ وجود دارد که معمولا به ترتیب طی می شوند، درمان اختلال عملکرد نعوظ نيازمند به يک بررسي همه جانبه بوده و علل اوليه و مشکلات ثانويه به اين اختلال بايد رسيدگي شوند. بنابراین پزشک با توجه به شرایط بیمار تصمیم می گیرد که کدام روش برای بیمار می تواند مناسب باشد و یا از کدام روش شروع کند به طور معمول تعبیه پروتز آلت به عنوان خط آخر و درمان قطعی اختلال نعوظ می باشد.
پروتز می تواند نعوظ و استحکام مطلوب را برای مردان به صورت مادام العمر فراهم کند و در تمام دنیا به هزاران نفر برای داشتن فعالیت جنسی فعال کمک کرده است. پروتز آلت توسط پزشک برای مردان با اختلال نعوظ تجویز و به طور کامل در داخل بدن قرار می گیرد. این عمل معمولا کمتر از یک ساعت به طول می انجامد و 4 الی 6 هفته بعد از جراحی خواهید توانست با شریک جنسی خود نزدیکی داشته باشید.