قیمت و هزینه جراحی پروتز آلت در ایران

قیمت و هزینه

پروتز آلت چیست؟
پروتز آلت وسیله ای جهت درمان اختلال نعوظ (ED) در مردان است که داخل آلت و درون سیلندر های آلت بیمار تعبیه می‌شود.
پروز آلت در در حالت کلی از نظر عملکرد به دو دسته ی متفاوت تقسیم می‌گردند.
۱) پروتز آلت غیر پمپی یا ساده یا semirigid
۲) پروتز آلت هیدرولیکی یا پروتز آلت پمپی ( که شامل مخزن جدا یا مخزن مشترک می‌باشد )

قیمت پروتز آلت
این پروتز ها کاملا وارداتی بوده و عمدتا از کشورهای سوئیس و آمریکا وارد می شوند.
پروتزهای شرکت زفیر سرجیکال سوئیس توسط نماینده ی رسمی آن “شرکت روبینا پرسیا فارمد” با مجوز رسمی از وزارت بهداشت ایران وارد و در اختیار مراکز درمانی قرار داده می شوند.
قیمت هر شرکت با سایر شرکت ها متفاوت خواهد بود، اما بدلیل وجود روابط تجاری دوستانه بین کشورهای ایران و سوئیس، قیمت پروتزهای سوئیسی در ایران بسیار مناسب می باشد.
این پروتزها علاوه بر کیفیت بسیار بالا، انواع مختلف و متنوعی بسته به نیاز بیمار داشته و به همراه خدمات بسیار کاملی از طرف نمایندگی رسمی و انحصاری آن در ایران عرضه می گردند.
با توجه به این موضوع که این پروتز ها وارداتی هستند، بنابراین تحت تاثیر نوسانات قیمت ارز قرار داشته و بسته به زمان مراجعه و اقدام بیمار برای انجام جراحی قیمت های پروتز متفاوت خواهند بود. لذا بیماران محترم جهت دریافت استعلام قیمت مصوب می توانند با در دست داشتن نسخه ی پزشک می توانند جهت دریافت پیش فاکتور رسمی به شرکت نمایندگی آن در ایران مراجعه نمایند.

هزینه ی جراحی پروتز آلت
جراحی پروتز آلت همانند سایر جراحی های اورولوژی تابع تعرفه های مشخص وزارت بهداشت بوده و در واقع دستمزد جراح و هزینه های بستری و اتاق عمل در آن بر اساس تعرفه های وزارت بهداشت مشخص می‌گردد.

 

مراحل جراحی پروتز آلت
قبل از جراحی
در ابتدا بیمار باید به مطب مراجعه کرده و توسط دکتر معاینه و آزمایشات تکمیلی او انجام شود، زمانی که مشخص گردید فرد کاندید مناسبی برای جراحی می‌باشد، از جراح برگه ی معرفی نامه ای دریافت می کند و توسط پزشک به شرکت روبینا پرسیا فارمد، وارد کننده ی پروتز که در بالا توضیح دادیم معرفی می‌گردد. پس از انتخاب نوع پروتز خود و پرداخت هزینه به شرکت، با همراه داشتن فاکتور یا برگه ی خرید به مطب پزشک به جهت مشخص کردن روز جراحی و گرفتن برگه بستری مراجعه می‌نماید.
نمایندگی شرکت سوئیسی زفیر، (روبینا پرسیا) علاوه بر ارائه ی مشاوره به بیمار و همراه وی در قبل از عمل، سایزهای مختلف پروتز و سایر ابزار و وسایلی که در حین جراحی تعبیه ی پروتزهای آلت تناسلی ممکن است برای بیمار و جراحی موفق ایشان مفید باشد (مانند رترکتور، دایلاتوره، کاورنوتوم، خط کش، …) را به همراه نمایندگان باتجربه ی تیم علمی خود و با هماهنگی جراح به اتاق عمل معرفی می نماید تا روند جراحی به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

در زمان جراحی
در روز جراحی که از قبل هماهنگی آن توسط جراح با شرکت و بیمارستان انجام شده، شرکت ارائه دهنده پروتز موظف است تمام سایزهای پروتز آلت انتخابی بیمار را تحویل بیمارستان داده و در زمان عمل با توجه به قطر داخلی سیلندر آلت بیمار که تنها در زمان جراحی قابل اندازه گیری است، جراح قطر مناسب برای بیمار را انتخاب می‌نماید، (زیرا پروتزها قطر های متفاوتی داشته اما از نظر طول تقریبا یکسان بوده و در زمان جراحی بعد از انتخاب قطر مناسب، طول اضافه ی هر پروتز کوتاه می‌شود).
جراح پروتز مناسب را انتخاب می‌کند و اضافه طول آن را متناسب با بدن بیمار کوتاه می کند، سپس سیلندرهای آن را داخل آلت قرار می‌دهد. چنانچه پروتز سه تکه‌ای تهیه شده باشد، جراح مخزن مایع را از راه برش داخلی ایجاد شده زیر دیواره شکم قرار می‌دهد. و در نتیجه جراحی هر دو مدل با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

پس از جراحی
پس از جراحی بیمار با حال عمومی مناسب یعنی در صورت نداشتن مشکلات قلبی و دیابت پیشرفته و شرایط خاص یک شب در بیمارستان بستری بوده و پس از آن مرخص می‌گردد. بیمار تا چند هفته درد خفیفی را حس می‌کند. همچنین لازم است به مدت یک هفته آنتی‌بیوتیک برای پیشگیری از عفونت مصرف شود. بهتر است بیمار آلت را در طول دوران بهبود به سمت بالا و روی شکم و به سمت ناف نگه دارد تا از خم شدن رو به پایین آن جلوگیری شود. اکثر آقایان می‌توانند فعالیت‌های سنگینی بدنی و رابطه جنسی را حدودا 1 ماه تا 6 هفته پس از جراحی شروع کنند.

عوارض جانبی جراحی پروتز آلت:
هیچ عمل جراحی بدون عارضه نیست. اما درصد عوارض جراحی پروتز همانند جراحی بینی و یا پروتز سینه می‌باشد، عوارض احتمالی که به صورت کلی در جراحی های ذکر شده وجود دارد در جراحی پروتز آلت نیز وجود دارد، مانند :
خطر خونریزی بعد از جراحی،
عفونت،
ایجاد بافت همبند جای زخم،
و سایر

برای جراحی پروتز آلت درمان عدم نعوظ به چه جراحی باید مراجعه کرد
این جراحی باید توسط متخصص مجرب و ماهر ارولوژیست انجام شود.
عزیزانی که دچار مشکل عدم نعوظ می‌باشند، می توانند با مراجعه به بخش معرفی پزشکان توصیه ها و اطلاعات مفیدی در این باره دریافت کرده و با بهترین پزشکان و جراحان ایرانی را در این باره آشنا شوند.

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب شرکت روبینا پرسیا فارمد تماس بگیرید:

واتساپ و موبایل

09192069500

شماره تماس

02144025495

ایمیل

info@urologic.ir

 

2 thoughts on “قیمت و هزینه جراحی پروتز آلت در ایران

    • urology says:

      سلام و وقت شما هم بخیر، جهت آگاهی از قیمت و یا مشاوره رایگان مجموعه لطفا یک پیام برای واتساپ به شماره 02144025207 بدهید.
      کارشناسان در خدمت شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *