شرکت تولید کننده‌ی پروتز آلت تناسلی مردان

روبینا پرسیا فارمد

برای تهیه پروتز آلت می بایست با شرکت تولید کننده‌ی پروتز آلت تناسلی مردان آشنایی پیدا نمود. سپس تامین کننده آنرا در کشور و شهر خود پیدا کرد. برای آشنایی و تهیه ابتدا مقدمه ای در ادامه خواهیم داشت.

پروتز آلت تناسلی چیست؟

وسیله‌ا‌‌‌‌ی مدادی شکل است که به جهت درمان عدم نعوظ داخل سیلندرهای آلت بیمار تعبیه می‌شود. این جراحی برای بیمارانی انجام می‌شود که بافت آلت آنها از نظر پزشکی دچار اختلال عملکرد می‌باشد. کهولت سن و بیماری هایی چون قند و فشارخون و چربی و … به مرور زمان و بیماری هایی چون نشت وریدی و مشکلات عروقی آلت فرد را دچار عدم نعوظ و اختلال نعوظ می‌کند.

 

پروتز آلت تناسلی برای درمان عدم یا اختلال نعوظ است. این ایمپلنت جزو پیشرفته ترین پروتز‌های پزشکی می‌باشد و تولید آنها به تکنولوژی و دقت بالایی نیاز دارد. تنها چند کشور در دنیا مثل آمریکا و سوئیس تکنولوژی تولید انواع این پروتزها را دارند.

 

شرکت تولید کننده‌ی ایمپلنت آلت تناسلی مردان

پروتز آلت وسیله ای پزشکی و درمانی با تکنولوژی بسیار بالا می‌باشد که انواع مختلفی دارد. شرکت های محدودی در دنیا تکنولوژی تولید آن را دارند.

ایمپلنت آلت زِد-اِس-آی ( ZSI ) سوئیس

شرکت زفیر سرجیکال ایمپلنت که به شرکت زِد-اِس-آی نیز شناخته می شود (Zephyr Surgical Implants) یک شرکت معتبر تجهیزات پزشکی در کشور سوئیس است.

این شرکت اولین شرکت تولید کننده ی پروتز آلت هیدرولیک و ساده ی مخصوص تغییر جنسیت از زن به مرد در دنیا است. همچنین این شرکت برای اولین بار اسفنکتر مصنوعی ادراری یک تکه، آماده و قابل تنظیم را در دنیا تولید کرد.

پروتز های شرکت ZSI در سه قطر ۹٬۱۱٬۱۳ ارایه می شود. جنس این پروتز ها از سیلیکون و کابلی مخصوص و پیشرفته بوده و طراحی منحصر به فرد خود را دارند. پروتزهای آلت این شرکت انتخاب سایز مناسب توسط پزشک جراح را راحت تر می‌کنند. همچنین با داشتن روکش مخصوص جذب آنتی بیوتیک ریسک عفونت را کم می کنند.
این شرکت به صورت کاملا تخصصی، بیشترین انواع متفاوت از پروتزهای آلت تناسلی آقایان را در دنیا تولید میکند.

از نظر قیمت پروتز های آلت این شرکت به دلیل داشتن نمایندگی رسمی در ایران قیمت مناسب تری دارند.

از دیگر محصولات شرکت ZSI می‌توان به پروتز های آلت برای تغییر جنسیت و اسفنکتر های مصنوعی مجرا به جهت درمان بی اختیاری در مردان اشاره کرد.

در ایران شرکت روبینا پرسیا فارمد  نماینده رسمی و انحصاری شرکت ZSI سوئیس می باشد.
شرکت روبینا پرسیا فارمد  به عنوان یک شرکت تخصصی و علمی در شاخه ی ارولوژی ایران شناخته میشود که همچنین ارائه دهنده ی انحصاری استنت های مجرا و حالب برای درمان انسداد و تنگی های عودکننده ی مجرای ادراری می باشد. پروتزهای بیضه، اسفنکتر مصنوعی ادراری برای درمان بی اختیاری آقایان، ژل های برگشت ادرار و مش های درمان بی اختیاری ادراری زنان و .. نیز از دیگران محصولات عرضه شده توسط این شرکت می‌باشد.

 

برای خرید پروتز آلت در ایران باید ابتدا به پزشک متخصص ارولوژیست مراجعه کرده و سپس با در دست داشتن برگه ی معرفی نامه از پزشک خود به نمایندگی شرکت روبینا مراجعه نمایید.

 

 

One thought on “شرکت تولید کننده‌ی پروتز آلت تناسلی مردان

  1. لرد says:

    قیمتش چنده؟
    حتما باید نامه ی پزشک باشه یعنی حکم دادگاه و تغییر جنسیت کافی نیست؟
    چون متاسفانه پزشکا بازار سیاه را انداختن و میگن خودمون براتون تهیه میکنیم با قیمت فضایی به طوریکه خیلی از بچه ها نمیتونن تهیه کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *